Referenties

Klanten aan het woord

Peter Claeys Betafence

Peter Claeys

Segment Manager Perimeter Control
Betafence

"Arabelle is creatief en in staat om de noden van de klanten te vertalen in efficiënte marketing tools. Ze voelt zich heel goed thuis in een complexe meertalige omgeving."
Heidi Van Sebroeck Interieurkabinet

Heidi Van Sebroeck

Zaakvoerder
InterieurKabinet

"Door de begeleiding van Arabelle bij het opmaken en realiseren van ons marketingplan kreeg ik heel wat inzichten hoe we op een slimme en budgetvriendelijke manier onze doelstellingen gingen bereiken. Ze reikte ons creatieve ideeën aan om aan marketing te doen."
Edith De Beck Betafence

Edith De Beck

Marketing & Communication Manager
Betafence

"Arabelle was verantwoordelijk voor de Non-Europe marketingafdeling bij Betafence. Arabelle beheerde succesvol complexe en gevarieerde B2B-projecten in samenwerking met de sales teams ter plaatse. Ze hield daarbij rekening met de kenmerken van de lokale markt. Ze toonde een grote "drive" en een groot enthousiasme en leverde werk van hoge kwaliteit af."
Wim Verbrugge Geldof

Wim Verbrugge

Business Development, Sales & Marketing Director
Geldof Metaalconstructie

"Arabelle was lid van het Geldof-marketingteam gedurende meer dan een jaar. In die periode toonde ze een grote expertise in operationele B2B-marketing. Ze verwezenlijkte projecten zoals gepland, zowel autonoom als in team. Ze is creatief en ze heeft oog voor detail."

In2marketing adviseert organisaties en groeibedrijven in Oost- en West-Vlaanderen.

Is uw bedrijf gevestigd langs de E17-as door Oost- en West-Vlaanderen? Doe dan zoals onze klanten een beroep op onze expertise in marketing. In2marketing richt zich op organisaties, groeibedrijven, b2b-bedrijven, overheidsorganisaties en non-for-profitorganisaties.

Ze hebben ambities en hun doel is: meer leads, klanten, marge en omzet behalen door een professionele en consistente aanpak van hun marketingcommunicatie.

We staan voor u klaar om u te inspireren, adviseren en begeleiden. Want u bent van plan om …

• een stevige marketingarchitectuur op poten te zetten
• een nieuw product, project of dienst marktgericht te lanceren
• uw marketingcommunicatie te professionaliseren
bestaande of nieuwe markten efficiënt te benaderen
uw online communicatie te professionaliseren
uw onderneming grondig te herpositioneren of uw bedrijfsimago op te poetsen met een nieuwe marketingstrategie